.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، خبر داد:
بانوی مازندرانی کارآفرین برتر کشور تجلیل شد
فرزانه یگانه‌راد بانوی مازندرانی اهل نوشهر که در پنجمین دوره به عنوان یکی از ۲۰ بانوی کارآفرین برتر کشور انتخاب شده بود ، مورد تجلیل قرار گرفت.
بانوی مازندرانی کارآفرین برتر کشور تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، همزمان با برگزاری مراسم ملی و تجلیل از بانوان کارآفرین برتر کشوری که با حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، فرزانه یگانه راد به عنوان بانوی کارآفرین برتر استان و یکی از ۲۰ بانوی برتر کشور معرفی شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: یکی از این زنان شایسته، فرزانه یگانه راد از شهرستان نوشهر بود که لوح سپاس استاندار مازندران نیز به این بانوی کارآفرین برتر اعطا شد.


سمیه قاسمی طوسی افزود: هدایت زنان به اقتصاد و تربیت زنان کارآفرین یکی از الزامات امروز است و همین موجب شد در سالیان اخیر  طرح انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر کشور توسط معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد که در پنجمین دوره این طرح، ۲۰ تَن ازجمله یک مازندرانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین از نگاه حمایتگر استاندار قدردانی کرد و گفت: تقویت اقتصاد زن پایه، حمایت از بانوان فعال در مشاغل خانگی و کارآفرینی از برنامه های اولویت دار استانداری مازندران است و در این بستر اقدامات مفید و موثری اعم از انعقاد تفاهم نامه با برخی دستگاه ها و بانک ها و حمایت از سمن های تخصصی حوزه زنان و اجرای دوره های  آموزشی و توانمندسازی زنان بخشی از این برنامه ها بود.

سمیه قاسمی طوسی افزود : اجرای چنین طرح هایی هم در سطح ملی و هم درسطح استانی موجبات تشویق بانوان را به کارآفرینی و فعالیت اقتصادی مهیا خواهد کرد ضمن اینکه بانوان شاخص و الگو در این بخش را به جامعه معرفی می کند.

انتخاب بانوان کارآفرین برتر کشور از اسفند سال ۹۷ در دستور کار معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری قرار گرفت و تاکنون پنج دوره از این انتخاب برگزار شد و اکنون ششمین مرحله آن در جریان است.

در هر دوره از انتخاب بانوان کارآفرین برتر ، ۱۰  بانوی کارآفرین روستایی و ۱۰ بانوی کارآفرین شهری بر اساس رای گیری آنلاین انتخاب می شوند. در پنجمین دوره ۲۰ بانوی کارآفرین برتر از ۱۲ استان کشور توانستند بیشترین آرا مردمی را در سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به خود اختصاص دهند.

فرزانه یگانه راد از میان زنان کارآفرین شهری به عنوان برتر انتخاب شده بود. وی دارای مدرک دکترا رفتار سازمانی است و مدیریت کارگاه " راد هوشمند راسخ " را در نوشهر بر عهده دارد. زمینه فعالیت این کارگاه فنی مهندسی ، پیمانکاری و تجارت بین الملل است . این کارگاه سال ۸۹ فعالیتش را آغاز و تاکنون برای ۵۴ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

یگانه راد مدرس دانشگاه و عضو اتاق بازرگانی ایران ، عضو کانون زنان ایران و منتخب سه زن برتر فعال اقتصادی استان مازندران است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.